Huisartsenpost de Klop - klachtenregeling

Klachtenregeling

Gelukkig zijn de meeste patiënten tevreden over hun huisarts. Het kan echter voorkomen dat u over bepaalde zaken minder tevreden bent. Als u ontevreden bent over uw huisarts of als u een klacht heeft, dan hoeft u dat niet voor u te houden.

Maak een afspraak

Als uw huisarts niet weet dat u ontevreden bent, kan uw huisarts niets ondernemen om de klacht op te lossen. Daarom stelt uw huisarts het op prijs als u uw klacht meldt en erover komt praten. Dat kan ook als de klacht over de praktijkassistente of de waarnemer gaat.

Contactformulier

Via het contactformulier op deze site kunt u ons uw klacht sturen.

Geschilleninstantie

Komt u er samen met de huisarts niet uit of ziet u om bepaalde redenen af van een gesprek met uw huisarts, dan kunt u meer informatie inwinnen bij de geschilleninstantie SKGE(Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg), waarbij onze huisartsenpraktijk is aangesloten in het kader van de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz).

Meer informatie kunt u in de folder vinden in de wachtkamer en op www.skge.nl.